جیمی نت جیمی نت دانلود بازار برای جاوا
سیمبیان دانلود
واتس اپ . تانگو . اینستاگرام . وایبر . سیمبیان . اندروید . جاوا . ویندوز

دانلود بازار برای جاوا

 

چندی پیش که نرم افزار بازار برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد. هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار یعنی Bazar  را با امکانات جدید می توانید دریافت نمایید. شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین هامی باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید. امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از: امکان ادامه دانلود (Resume) ، امکان اتصال به حساب کاربری  ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند.

 

Bazaar 3.2.1 نسخه جدید نرم افزار بازار Bazar 4.0.1   اندروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط amir

دانلود بازار برای سیمبین

bazaar-Android-Market

 

نرم افزار مارکت بازار  نسخه ۴٫۲٫۰ برای سیمبین استفاده از نرم افزار های سایت ، یکی از مشکلات همیشگی کاربران ایرانی گوشی های با سیستم عامل گوگل است. برنامه ای برای دریافت نرم افزار های است.

ویژگیهای کلیدی نرم افزار بازار:

  • دریافت برنامه در دسته های خاص
  • قابلیت دریافت و ویژگی ادامه دانلود (Resume)
  • امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار
  • امکان خرید برنامه های فارسی
  • پشتیبانی از ویجت


ادامه مطلب...

ارسال توسط amir
ارسال توسط amir

دانلود برنامه لاین برای سیمبین

download_java_line

نرم افزار لاین جاوا می تواند جایگزین مناسبی برای نرم افزار وی چت برای کاربران LINE که گوشی جاوا و سیمبیان (نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ، ال جی و …) دارند باشد. نرم افزار LINE Java همانند تمامی برنامه های مسنجر چت موبایل قابلیت ارسال متن و چت با دوستان را فراهم می کند و نیز قابلیت تماس صوتی و مکالمه ویدیویی Video call را فراهم می کند. لاین جاوا قابل نصب روی گوشی های سیمبین می باشد و دارای استیکرهای متنوع، قابلیت ارسال عکس و فیلم، امکان چت گروهی و قسمت تایم لاین TimeLine شبیه نرم افزار وی چت می باشد که می توانید مطالب را با دوستان به اشتراک بذارید. ویژگی دیگر نرم افزار لاین این است که بعد از فعالسازی نرم افزار (از طریق وارد کردن شماره خود در برنامه و دریافت sms کد فعالسازی برنامه لاین) می توانید با آی دی و یا ایمیل خود از هر دستگاه دیگر (تبلت، کامپیوتر و یا گوشی دیگر خود) وارد نرم افزار LINE بشوید و پیام های خود را چک کنید و … لازم به ذکر است نسخه های دیگر نرم افزار لاین در مطالب قبلی سایت قابل دسترسی است (مثل دانلود نرم افزار لاین کامپیوتر و دانلود لاین اندروید)

در این مقاله نسخه جاوا نرم افزار لاین در ۲  ورژن ارائه شده است که LINE بر روی اکثر گوشی های جاوا، نوکیا، سیمبین، سونی اریکسون و … اجرا شود.



ادامه مطلب...

ارسال توسط amir

دانلود وایبر برای سیمبین

 

دانلود نرم افزار تماس رایگان موبایل وایبر viber گوشی نوکیا سیمبین

نرم افزار وایبر viber برای موبایل سیمبین symbian، نوکیا nokia. با دانلود نرم افزار موبایل وایبر و نصب آن بر گوشی خود شما قادر هستید به صورت رایگان از طریق اینترنت با دوستان خود صحبت کنید، sms بفرستید، همچنین عکس برای هم ارسال کنید. این برنامه جالب موبایل تا کنون برای گوشی های آیفون و آندروید ارائه شده بود و این بار برای گوشی های سیمبیان symbian و نوکیا nokia نیز برای دانلود Download قرار داده شد.



ادامه مطلب...

ارسال توسط amir
آخرین مطالب